Contacte  

Telèfon 24 hores

977 750 422

Correu elèctronic
info@sfreus.cat

Borsa de Treball Auxiliar Polivalent de SFREUS Imprimir

Llistat de defuncions

 

BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÈS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL D’AUXILIAR POLIVALENT, DE LA PLANTILLA DE PERSONAL DE REUS SERVEIS MUNICIPALS SA

Inici del Procés: Des de la data de publicació al BOPT

Termini per presentar sol·licituds: en el termini de 15 dies naturals, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.

Funcions a realitzar:

  1. Funcions administratives:
    • Preparar i recopilar documentació i introduir-la en la base de dades.
    • Classificar, arxivar i ordenar documents atenent els criteris fixats de gestió documental.
    • Suport en la atenció a les famílies i públic (trucades telefòniques i informació general, venda de flors... etc).
    • Suport a les famílies en les tasques i tràmits addicionals.
    • Gestió i control de l’agenda de la gerència operativa.
    • Altres tasques de suport administratiu pròpies del departament d’administració.
  2. Realització de cerimònies de comiat.
  3. Suport al dol.
  4. Gestió i seguiment dels actes de promoció cultural i patrimonial
  5. Gestió i suport a les accions de comunicació encomanades per la gerència operativa
  6.  Suport als funeraris en les següents tasques, en els casos que sigui necessari:
    • Recollida de difunts.
    • Preparació de fèretre, difunts i presentació en sales de vetlla i/o trasllat.
    • Control d’objectes personals del difunts.
    • Xofer i ajudant en cerimònies.
    • Recepció i trasllat de difunts.
    • Manteniment instrumental bàsic de condicionament de difunts.
    • Petites reparacions a fèretres.
    • Suport al Cementiri en tasques d’inhumació de difunts.

Per a més informació, poden consultar el document adjunt.


Ajuntament de Reus
Reus serveis municipals