Contacte  

Telèfon 24 hores

977 750 422

Correu elèctronic
info@sfreus.cat

Borsa de Treball Auxiliar Polivalent de SFREUS Imprimir


 

BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÈS SELECTIU PER A LA CONSTITUCIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL D’AUXILIAR POLIVALENT, DE LA PLANTILLA DE PERSONAL DE REUS SERVEIS MUNICIPALS SA

Inici del Procés: Des de la data de publicació al BOPT

Termini per presentar sol·licituds: en el termini de 15 dies naturals, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.

Funcions a realitzar:

1.- Funcions administratives:

  • Preparar i recopilar documentació i introduir-la en la base de dades.
  • Classificar, arxivar i ordenar documents atenent els criteris fixats de gestió documental.
  • Suport en la atenció a les famílies i públic (trucades telefòniques i informació general, venda de flors... etc).
  • Suport a les famílies en les tasques i tràmits addicionals.
  • Gestió i control de l’agenda de la gerència operativa.
  • Altres tasques de suport administratiu pròpies del departament d’administració.

2.- Realització de cerimònies de comiat.

3.-Suport al dol.

4.- Gestió i seguiment dels actes de promoció cultural i patrimonial

5.- Gestió i suport a les accions de comunicació encomanades per la gerència operativa

6.- Suport als funeraris en les següents tasques, en els casos que sigui necessari:

  • Recollida de difunts.
  • Preparació de fèretre, difunts i presentació en sales de vetlla i/o trasllat.
  • Control d’objectes personals del difunts.
  • Xofer i ajudant en cerimònies.
  • Recepció i trasllat de difunts.
  • Manteniment instrumental bàsic de condicionament de difunts.
  • Petites reparacions a fèretres.
  • Suport al Cementiri en tasques d’inhumació de difunts.

Per a més informació, poden consultar el document adjunt.



Ajuntament de Reus
Reus serveis municipals